Danseres
Dansen is mijn grootste passie. Van kinds af aan dans ik. Het zit in mijn bloed, het kan niet anders.
Op 3 jarige leeftijd danste ik al voor het publiek in een kleine theaterzaal.
Op de crèche stond ik bekend als de “ballerina”.
Mijn lichaam beweegt zich vanzelf als het muziek begrijpt. Het ritme zit geïntegreerd in mijn spieren, in mijn genen.

Expressief dansen
Dansen is voor mij niet alleen het fysiek tonen van expressie. Het is emotie.
Vooral bij Kizomba, Semba, Salsa, Merengue, Tcha-tcha-tcha, Rumba, Traditionele muziek, Tango, enz. begint mijn lichaam vanzelf ritmisch te bewegen. Dan bruis ik van energie en ik ga uit mijn dak!


Momenteel dans ik bij Ngoma Kongo als traditionele danseres.
Wil je meedoen? Graag!



Mayamba in de
Stadsschouwburg & Philharmonie
te Haarlem






















.